Wolne stanowiska korpusu służby cywilnej

Ogłoszenie nr 157810 / 04.11.2025 na stanowisko: inspektor do spraw obsługi kancelaryjno - biurowej Zespół Wspomagający Komisariat Policji Wrocław - Leśnica

 
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
51-168 Wrocław ul. Sołtysowicka 21

Ogłoszenie nr 157810 / 04.11.2025

Inspektor 
Do spraw: obsługi kancelaryjno - biurowej Zespół Wspomagający Komisariat Policji Wrocław - Leśnica
 
Umowa na czas określony
(np. projektu)
 
Liczba stanowisk 1
Wymiar etatu 1

Status 
nabór w toku

Miejsce pracy
Komisariat Policji ul.
Średzka 42 Wrocław

Ważne do 15 listopada 2025 r.
 
Wynagrodzenie zasadnicze 4967,95 zł brutto
 
Czym będziesz się zajmować
 
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi sekretariat jednostki w zakresie przyjmowania, rozdzielania, ewidencjonowania i wysyłania korespondencji jawnej za pośrednictwem aplikacji E-komenda, E-nadawca, wewnętrznej poczty specjalnej oraz obsługa korespondencji bieżącej zgodnie z obowiązującymi przepisami kancelaryjnymi celem zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji obiegu dokumentów Wydziału Prewencji.
  • Prowadzi Punkt Kancelaryjny jednostki w zakresie dokumentów oznaczonych klauzulą „poufne” i „zastrzeżone” w celu zapewnienia właściwego rejestrowania, przechowywania i wydawania dokumentów niejawnych.
  • Prowadzi ewidencję wyjazdów służbowych, urlopów, zwolnień lekarskich, czasu pracy funkcjonariuszy Wydziału Prewencji i pracowników cywilnych oraz sporządzanie podstaw do wypłaty dla pracowników cywilnych oraz statystyk w zakresie absencji funkcjonariuszy Wydziału Prewencji celem zapewnienia prawidłowego funkcjonowania jednostki oraz zapewnienia należnych świadczeń osobom uprawnionym.
  • Uczestniczy w czynnościach w prowadzonych postępowaniach powypadkowych w celu zebrania materiałów niezbędnych do wyjaśnienia sprawy dla zachowania terminowości zakończenia jej przez Zespół ds. BHP KMP we Wrocławiu.
  • Prowadzi ewidencję wydawanych posiłków profilaktycznych i nalicza równoważnik pieniężny za niewykorzystany posiłek oraz zwrot kosztów dojazdów do miejsca pełnienia służby dla uprawnionych funkcjonariuszy celem wypłaty należności osobom upoważnionym.
  • Prowadzi ewidencję referentek, kluczy elektronicznych, pieczęci i stempli oraz zaopatruje pracowników w materiały biurowe, druki i inne przedmioty niezbędne w pracy biurowej, celem zapewnienia prawidłowej pracy i ewidencji sprzętu będącego na stanie jednostki.
  • Archiwizuje wytworzone dokumenty oraz przekazuje je do Składnicy Akt Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu w celu zapewnienia właściwego przechowywania.
  • Pełni zastępstwo w zakresie obsługi kancelaryjno-biurowej za pracownika nieobecnego z przyczyn usprawiedliwionych w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania sekretariatu komisariatu.
 
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
 
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w pracy kancelaryjno - biurowej
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli Poufne wydane przez organy Policji lub ABW lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych 
  • umiejętność interpretacji i zastosowania przepisów: ustawa o Policji i aktów wykonawczych do ustawy, kodeks postępowania administracyjnego, kodeks pracy
  • umiejętność redagowania pism
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
    Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dostępność
 
 
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
 
Warunki pracy
  • praca na parterze budynku, wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
  • praca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy,
  • praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk,
  • budynek komisariatu jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Dodatkowe informacje
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Mile widziane zgłoszenia  osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.

W aplikacji należy wskazać numer ogłoszenia lub pełną nazwę stanowiska określonego w ogłoszeniu o naborze.
Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 4967,95 zł brutto miesięcznie (mnożnik kwoty bazowej 1,8000) oraz dodatek za wysługę lat uzależniony od stażu pracy stanowiący od 5% do 20% miesięcznie. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (test wiedzy lub rozmowa kwalifikacyjna) telefonicznie lub mailowo. Weryfikacja złożonej aplikacji dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości złożonych dokumentów. W związku z powyższym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty wymienione w ogłoszeniu i własnoręcznie podpisane oświadczenia z aktualną datą ich sporządzenia. Aplikacje niekompletne, zawierające braki formalne w zakresie załączonych dokumentów lub brakiem  podpisów oraz nadesłane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. 

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń publikowanych w komercyjnych portalach internetowych oraz innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 478712965
 
 
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
  • Kopię dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego potwierdzającego posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli Poufne wydanego przez organy Policji lub ABW lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych 
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Aplikuj do: 15 listopada 2025
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 157810" na adres:
Wydział Kadr
Komendy Miejskiej Policji
we Wrocławiu
ul. Sołtysowicka 21
51-168 Wrocław
lub złóż osobiście : siedziba Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu ul. Sołtysowicka 21, 51-168 Wrocław od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 15:00 (za potwierdzeniem odbioru) Na kopercie należy wskazać numer ogłoszenia lub pełną nazwę stanowiska.
 
Dokumenty należy złożyć do: 15.11.2025
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze 
 
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). 
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji we Wrocławiu, ul. Sołtysowicka 21, 51-168 Wrocław
Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych KMP we Wrocławiu, ul. Sołtysowicka 21 51-168 Wrocław; iod.kmp@wroclaw.wr.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe nie są udostępniane osobom i podmiotom trzecim i są przetwarzane wyłącznie przez administratora danych, Wydział Kadr KMP we Wrocławiu
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

Uprawnienia:
  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo do usunięcia danych osobowych;

- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
 
Podstawa prawna przetwarzania danych:
  1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Metryczka

Data wytworzenia : 03.11.2025
Data publikacji : 04.11.2025
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Osoba udostępniająca informację:
Helena Greguła Wydział Kadr KMP we Wrocławiu
do góry