Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Sposób doręczania dokumentów elektronicznych
do Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu
za pomocą platformy e-PUAP.
Wymagania dotyczące doręczania dokumentów elektronicznych, niezbędne do ich odebrania przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu oraz otrzymania przez nadawcę poświadczenia odbioru.
- Dokumenty elektroniczne doręczane do Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub profilem zaufanym.
- Dokumenty elektroniczne doręczane do Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu muszą być opatrzone zgodnymi z prawdą danymi osobowymi osoby składającej dokument.
Adres elektronicznej skrzynki podawczej: skrytka
https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-urzednika/katalog-spraw/profil-urzedu/PolicjaWroclaw
link -> obywatel.gov.pl/pismo-ogolne
Dokumenty elektroniczne mogą być doręczane do Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu również na informatycznych nośnikach danych. Informujemy więc, że Komenda będzie akceptowała dokumenty elektroniczne zapisane na:
- dysku DVD,
- dysku CD-RW,
- urządzeniu typu Pen Drive.
Doręczanie dokumentów na elektronicznych nośnikach danych może odbywać się w godzinach przyjmowania interesantów Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu w Punkcie Recepcyjnym w godz. 14:00-15:00, ul. Sołtysowicka 21. 51-168 Wrocław
Akceptowane struktury fizyczne i zakresy użytkowe dokumentów elektronicznych doręczanych do Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej i na informatycznych nośnikach danych.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu:
Akceptowane formaty załączników to w szczególności:
- do danych zawierających dokumenty tekstowe lub tekstowo-graficzne akceptowane są ich struktury fizyczne wykorzystujące formaty danych wytworzone w standardzie .txt, .doc, .pdf, .rtf oraz Open Document wersja 1.0,
- do danych zawierających informację graficzną akceptowane są ich struktury fizyczne wykorzystujące formaty danych wytworzone w standardzie .jpg (.jpeg), .gif,
- do kompresji (zmniejszenia objętości) dokumentów elektronicznych o dużych rozmiarach akceptowane są ich struktury fizyczne wykorzystujące formaty danych wytworzone w standardzie .zip oraz .rar.
Urzędowe poświadczenie odbioru:
Dokument elektroniczny podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym doręczony do Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu zostanie poświadczony podpisem cyfrowym drogą elektroniczną na adres nadawcy. Poświadczenie zawierać będzie pełną nazwę Komendy, datę i czas doręczenia dokumentu oraz datę i czas wytworzenia urzędowego poświadczenia odbioru.
Urzędowe poświadczenie odbioru - na żądanie interesanta - może zostać także zapisane na dysku DVD, dysku CD-RW lub urządzeniu typu Pen Drive.
Poświadczenie to można uzyskać w godzinach przyjmowania interesantów Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu w Punkcie Recepcyjnym w godz. 14:00-15:00, ul. Sołtysowicka 21