Ogłoszenie nr 147043 / 17.01.2025 Starszy Inspektor Do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej Zespół Wspomagający Komisariat Policji Wrocław - Śródmieście
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
51-168 Wrocław ul. Sołtysowicka 21
Ogłoszenie nr 147043 / 17.01.2025
Starszy Inspektor
Do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej Zespół Wspomagający Komisariat Policji Wrocław - Śródmieście
Liczba stanowisk
1
Wymiar etatu
1
Status
nabór w toku
Miejsce pracy
ul. Grunwaldzka 6
Ważne do
28 stycznia 2025 r.
Wynagrodzenie zasadnicze
4917,21 zł brutto
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
- Rejestruje korespondencję wpływającą do KP Wrocław - Śródmieście, w celu prawidłowego obiegu dokumentacji.
- Rejestruje korespondencję wychodzącą z KP Wrocław - Śródmieście, w celu zapewnienia właściwego obiegu korespondencji.
- Uczestniczy w okresowym, komisyjnym kwalifikowaniu akt, w celu ich wybrakowania.
- Prowadzi ewidencję sprzętu techniki biurowej i łączności, w celu zapewnienia właściwego gospodarowania tym sprzętem.
- Prowadzi ewidencję sprzętu transportowego, w celu zapewnienia prawidłowego gospodarowania pojazdami służbowymi.
- Gromadzi i ewidencjonuje akty prawne jawne wytworzone w jednostce, w celu ich właściwego obiegu.
- Archiwizuje dokumentację wytworzoną przez Zespół Wspomagający, w celu przekazania do Składnicy Akt Komisariatu.
- Ewidencjonuje i brakuje pieczątki i stemple, w celu ich właściwego użytkowania.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: średnie
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w pracy biurowej
- obsługa komputera
- interpretacja przepisów
- organizowanie pracy własnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,
niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu
potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
1. Praca będzie wykonywana na I piętrze budynku, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Istnieje konieczność
przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami w budynku KP Wrocław - Śródmieście przy ul. Grunwaldzkiej 6.
2. W budynku przy ul. Grunwaldzkiej 6 nie znajduje się winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych.
Dodatkowe informacje
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie
podałeś adresu e-mail).
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu
pracy
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Aplikuj do: 28 stycznia 2025
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 147043" na adres: Komenda Miejska Policji
we Wrocławiu
ul. Sołtysowicka 21
51-168 Wrocław
Dokumenty należy złożyć do: 28.01.2025
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji we Wrocławiu, ul. Sołtysowicka 21, 51-168 Wrocław
Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu ul.
Sołtysowicka 21, 51-168 Wrocław; iod.kmp@wroclaw.wr.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu
naboru
Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe nie są udostępniane osobom i podmiotom trzecim i są przetwarzane
wyłącznie przez administratora danych, Wydział Kadr Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu.
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie
zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;1.
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;2.
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;3.
prawo do usunięcia danych osobowych;4.
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych,
podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,5.
00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;1.
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o2.
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.3.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię,
nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w
służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie
cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie
danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w
dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna
będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń
Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej-PDF-177KB