Wolne stanowiska korpusu służby cywilnej

Ogłoszenie nr 147184 / 22.01.2025 Starszy Inspektor Do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej Zespół Wspomagający Komisariat Policji Wrocław - Śródmieście

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
51-168 Wrocław ul. Sołtysowicka 21


Ogłoszenie nr 147184 / 22.01.2025


Starszy Inspektor
Do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej Zespół Wspomagający Komisariat Policji Wrocław - Śródmieście


Liczba stanowisk
1


Wymiar etatu
1


Status
nabór w toku


Miejsce pracy
ul. Grunwaldzka 6


Ważne do
1 lutego 2025 r.


Wynagrodzenie zasadnicze
4917,21 zł brutto


Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
- Rejestruje korespondencję wpływającą do KP Wrocław - Śródmieście, w celu prawidłowego obiegu dokumentacji.
- Rejestruje korespondencję wychodzącą z KP Wrocław - Śródmieście, w celu zapewnienia właściwego obiegu korespondencji.
- Uczestniczy w okresowym, komisyjnym kwalifikowaniu akt, w celu ich wybrakowania.
- Prowadzi ewidencję sprzętu techniki biurowej i łączności, w celu zapewnienia właściwego gospodarowania tym sprzętem.
- Prowadzi ewidencję sprzętu transportowego, w celu zapewnienia prawidłowego gospodarowania pojazdami służbowymi.
- Gromadzi i ewidencjonuje akty prawne jawne wytworzone w jednostce, w celu ich właściwego obiegu.
- Archiwizuje dokumentację wytworzoną przez Zespół Wspomagający, w celu przekazania do Składnicy Akt Komisariatu.
- Ewidencjonuje i brakuje pieczątki i stemple, w celu ich właściwego użytkowania.


Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w pracy biurowej
- obsługa komputera
- interpretacja przepisów
- organizowanie pracy własnej
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
wyniósł co najmniej 6%.


Warunki pracy
1. Praca będzie wykonywana na I piętrze budynku, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Istnieje konieczność przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami w budynku KP Wrocław - Śródmieście przy ul. Grunwaldzkiej 6.
2. W budynku przy ul. Grunwaldzkiej 6 nie znajduje się winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych.


Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.


Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/ kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu
  przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych docelów realizacji procedury naboru o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu
  realizacji naboru na stanowisko ........... (należy wskazać nazwę stanowiska)


Aplikuj do: 1 lutego 2025
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 147184" na adres: Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
ul. Sołtysowicka 21
51-168 Wrocław


Dokumenty należy złożyć do: 01.02.2025
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu


Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze


Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji we Wrocławiu, ul. Sołtysowicka 21, 51-168 Wrocław


Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu ul. Sołtysowicka 21, 51-168 Wrocław; iod.kmp@wroclaw.wr.policja.gov.pl


Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru


Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe nie są udostępniane osobom i podmiotom trzecim i są przetwarzane wyłącznie przez administratora danych, Wydział Kadr Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu.


Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie
zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji


Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
  - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia
w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać
w dowolnym czasie.


Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.


Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane


Wzory oświadczeń
Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej-PDF-177KB

Metryczka

Data wytworzenia : 21.01.2025
Data publikacji : 22.01.2025
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Osoba udostępniająca informację:
Lucyna Rymaszewska Wydział Kadr KMP we Wrocławiu
do góry